• Proizvedeno u Njemačkoj
  • 10 godina jamstva¹
  • Od € 50,00 besplatna otprema
  • Više od 1 milijuna zadovoljnih kupaca

FAQ Home Page

Help Center

Top 10
Trebam li igračku van pričvrstiti u tlo?
Čak i kad vaša igračka za van djeluje stabilno i sigurno: da biste zajamčili sigurnost svoje djece, preporučujemo da svaku igračku za van usidrite u tlo. Tim ćete usidrenjem samo dodatno poboljšati stabilnost tornja ili ljuljačke! Sva je sidra potrebno zavijčati sa stupovima tornja za penjanje i ona se, ovisno o tome koju ste vrstu sidra odabrali, ne vide izvana. Općenito preporučujemo da se svaki stup igrališta za postavljanje u tlo usidri u tlu. Ljestve i zidove za penjanje trebali biste isto tako pričvrstiti pomoću dva sidara po komadu. Ostale informacije možete pronaći u dotičnom opisu proizvoda. Savjet: naša kutna sidra savršeno su prikladna za svaki toranj.
Kako se provodi izrada temeljne konstrukcije i betoniranje sidara?
Prilikom betoniranja sidara / izrade temeljne konstrukcije postupite kako slijedi: Montirajte temeljnu konstrukciju i stavite je na konačnu poziciju. Pritom se pridržavajte sigurnosnih razmaka sukladno uputama za montažu. Označite mjesta oko stupova tamo gdje treba doći temeljna konstrukcija. Namjestite temeljnu konstrukciju tako da sve rupe mogu iskopati bez problema. Napomena: rupe bi trebale biti duboke cca 70 cm i imati promjer od cca 30 cm. Monitirajte sidra na unutarnju stranu stupova. Sada ponovo stavite temeljnu konstrukciju na konačnu poziciju. Dječje igralište mora stajati u vagi. U tu se svrhu poslužite kamenjem ili drvenim klinovima. Stavite gotovi beton u rupe dok nisu napunjene do visine od cca 60 cm. Vodite računa o tome da su samo sidra pokrivena betonom, a da stupovi ostanu slobodni. Kada se beton osuši, ostatak možete popuniti zemljom. Uvjerite se da nosivi stupovi vašeg dječjeg igrališta imaju kontakt s tlom prilikom betoniranja. Pravilno usidrenje nužno je za stabilnost vašeg dječjeg igrališta i pridonosi izbjegavanju opasnih mjesta. Nadalje, ono štiti vijke od prijevremene hrđe.
Je li mi za izradu dječjeg igrališta potreban plan temelja?
Plan temelja nije nužan jer se igračka za van najprije u potpunosti izradi i potom ubetonira na svoje finalno mjesto. Ostale informacije o izradi temeljne konstrukcije pronaći ćete pod pitanjem: "Kako se provodi izrada temeljne konstrukcije i betoniranje sidara?" .
Je li nužno prethodno izbušiti rupe za vijke?
Nakon što se drvo vaše igračke za van osušilo, preporučujemo da prethodno probušite rupe prije uvrtanja vijaka. Na taj način minimalizirate rizik od nastajanja pukotina. Osim toga, na taj se način sprječava oštećivanje legura vijaka te time izbjegavate prijevremeno nastajanje hrđe.
Gdje mogu pronaći upute za montažu za svoju Wickey igračku za van?
Upute za izradu bit će vam poslane zajedno s narudžbom u priloženoj vrećici za vijke. Ako upute unatoč očekivanju ne bi bile sadržane, javite se našoj službi za kupce putem obrasca za kontakt. Poslat ćemo vam ih u najkraćem mogućem roku.
Može li se igračka za van izraditi drugačije od onoga kako je opisano?
Dobrobit vaše djece koja se igraju i njihova sigurnost za roditelje, ali i nas uvijek su na prvom mjestu. Iz tog razloga preporučujemo da naša dječja igrališta izradite kako je prikazano u našim uputama za montažu. Iako su gotovo sva naša dječja igrališta tako konstruirana i oblikovana da se mogu izraditi i obrnuto, izradom prema uputama za montažu izbjegavaju se opasna mjesta. 
Koje drvo koristi tvrtka Wickey?
Impregnirano drvo bora ili smreke tvrtke Wickey potječe iz prirodnog i održivog uzgoja te se ističe posebnom dugovječnošću u vanjskom prostoru. Ono našim proizvodima daje čvrsto uporište koje jamči opuštenu i sigurnu igru.
Kako ste i kada dostupni?
Možete nam se obratiti putem obrasca za kontakt i standardno putem telefona. Možete nam se obratiti od ponedjeljka do petka između 9.00 i 12.00 sati na sljedeći broj telefona: +38 (0)517707267.
Imajte u vidu napomene za radno vrijeme pozivnog centra.
Hoće li mi vozač špediterskog poduzeća pomoći nositi Wickey igračku za van na moje zemljište?
Nažalost to nije moguće iz organizacijskih razloga. Roba se isporučuje besplatno do ruba pločnika – i tada vi preuzimate.
Kako trebam postupiti ako želim vratiti proizvod?
Ako se u slučaju proizvoda koje vraćate radi o špediterskom artiklu, mi ćemo zajedno s vama koordinirati termin preuzimanja za špeditersko poduzeće te ćemo snositi sve troškove vraćanja pošiljke. Ako se naprotiv radi o manjim paketima, molimo vas da ih vlastoručno vratite dostavljaču paketa po vašem izboru. Savjet: uvijek odaberite istog dostavljača paketa koji je bio nadležan za dostavu vaše robe. To je u pravilu najjeftinija varijanta. Za brz i nesmetan proces, preporučujemo da koristite naš obrazac za povrat. Međutim, ovaj postupak nije obavezan.
View all
Narudžba
Zašto je potrebno ostaviti broj telefona?
Naša se dječja igrališta zbog veličine ne dostavljaju putem uobičajene službe za dostavu paketa, već putem špediterskih kamiona s dizalicom. Da bi s vama ugovorili savršen termin za isporuku, špedicija će vas kontaktirati telefonskim putem. Na taj način osiguravamo da ste kod kuće i da će vaše dječje igralište biti pravodobno isporučeno.
Je li moguća telefonska narudžba u tvrtki Wickey?
Kod nas možete naručivati samo na webu putem naše web-trgovine.
Smije li se moja adresa računa razlikovati od adrese za isporuku?
Naravno da različite adrese računa i isporuke uopće ne predstavljaju problem: po završetku narudžbe možete samo jednim klikom navesti drugu adresu za dopremu.
Zašto između različitih zemalja/trgovina postoje cjenovne razlike?
To je između ostalog povezano s okolnostima specifičnim za određenu zemlju, kao npr. obračunom troškova otpreme.
Činimo sve što je u našoj moći da te razlike što je moguće više ograničimo, ali ne možemo ih u potpunosti spriječiti. Za svaku zemlju vrijede navedene cijene u trgovini. U našim pojedinim trgovinama nudimo uslugu isporuke u drugu zemlju. Te informacije možete pronaći u našim trgovinama u odjeljku Narudžba i isporuka.
Hoću li dobiti potvrdu za svoju narudžbu?
Nakon što ste završili svoju kupovinu, ne želimo vas naravno ostaviti da čekate. Odmah ćemo vam poslati potvrdu narudžbe na vašu adresu e-pošte sa svim važnim informacijama o daljnjem tijeku narudžbe. Provjerite i svoju mapu s neželjenom poštom. Ako protivno očekivanju ne primite potvrdu narudžbe, jednostavno se javite našoj službi za kupce na broj telefona +38 (0)517707267 . Naša će vam služba rado dalje pomoći!
Mogu li naručivati u tvrtki Wickey putem svog pametnog telefona?
Jasno, možete uz pomoć svog pametnog telefona sasvim jednostavno pretraživati u našoj trgovini te naravno i naručivati.
Do kada mogu otkazati svoju narudžbu?
Ako roba još nije napustila naše skladište ili vi još niste platili, moguće je otkazati narudžbu bez problema. To znači: sve dok niste primili potvrdu o otpremi, svoju narudžbu možete otkazati bez problema. Bez brige, ako ste već platili, u svakom ćete slučaju dobiti povrat svog novca.
Mogu li naknadno mijenjati pojedinosti narudžbe?
Sve dok se vaš željeni artikl još nalazi u košarici za kupnju i narudžba nije zaključena, možete bez problema mijenjati pojedinosti narudžbe. Po završetku narudžbe izmjene nažalost više nisu moguće.
Ako imate pitanja ili trebate pomoć, obratite se našoj službi za kupce putem obrasca za kontakt navodeći kao predmet Isporuka – ostala pitanja o isporuci.
Gdje mogu pronaći obrazac za odustajanje?
U roku od prvih 14 dana imate pravo odustati od ugovora ne navodeći razloge. Ostale informacije o tome i obrazac možete pronaći ovdje: Pouka o odustajanju.
View all
Plaćanje
Koje načine plaćanja mogu odabrati u tvrtki Wickey?
Da biste svoju narudžbu mogli sasvim jednostavno platiti, nudimo vam izbor najčešćih načina plaćanja u našoj trgovini: kreditna kartica
plaćanje unaprijed
ApplePay Ostale informacije o načinima plaćanja možete pronaći ovdje: mogućnosti plaćanja.
Kada se iznos računa skida s moje kreditne kartice?
Terećenje kreditne kartice provodi se čim je narudžba predana. Pripazite uvijek kojoj vrsti obračuna podliježe vaša kreditna kartica.
Može li se način plaćanja iznenada još promijeniti?
Prije narudžbe provjerite jeste li pravilno odabrali željeni način plaćanja. Iznenadna promjena načina plaćanja nažalost nije moguća.
Kako glase bankovni podaci tvrtke Wickey?
Naši bankovni podaci su kako slijedi: Wickey GmbH
IBAN: DE72 3125 1220 1400 0138 58
BIC/SWIFT: WELADED1ERK Provjerite jeste li kao svrhu plaćanja naveli svoju referencu plaćanja (na primjer: RFxx xxx xxx xxx x) da bismo vašu uplatu mogli bolje dodijeliti vašoj narudžbi. Čim smo zaprimili vašu uplatu te je proknjižili, primit ćete od nas potvrdu o primitku plaćanja putem e-pošte.
Koliko je siguran postupak naplate?
Vjerni motu „najprije sigurnost” sigurnost je za nas i naše partnere za plaćanje vrlo važna. Da bismo zajamčili nesmetano odvijanje plaćanja, surađujemo isključivo s etabliranim stručnjacima za plaćanja koji slijede najviše sigurnosne standarde te koriste sofisticirane sustave za sprječavanje prijevara.
Kada i kako ću primiti račun?
Račun za tvoju narudžbu primit ćeš nakon što tvoja dostava napusti našu skladište, putem e-pošte.
Može li se račun ispostaviti na naziv mog poduzeća?
Naravno, rado ćemo ispostaviti račun na naziv vašeg poduzeća. U tu svrhu uklonite jednostavno pri odjavi kvačicu u odjeljku „Adrese mog računa i isporuke su identične” i ispunite zatim oba dodatna polja „Tvrtka” i „PDV broj”.
Kako se iskazuje porez na dodanu vrijednost na računu?
Porez na dodanu vrijednost ne iskazuje se kao zasebna stavka računa. Na računu je ipak navedeno od čega se sastoji ukupan iznos uključujući porez na dodanu vrijednost.
Kako mogu dobiti bonove tvrtke Wickey?
Nažalost trenutačno ne nudimo poklon bonove, ali tko zna... možda ćemo to promijeniti u budućnosti! Redovito pratite našu web-stranicu i naše kanale na društvenim mrežama zbog sjajnih ekskluzivnih ponuda.
Hoću li u tvrtki Wickey dobiti popuste ili kodove kupona?
U tvrtki Wickey isplati se držati oči otvorene i pratiti web-mjesto: kod nas u trgovini i na našim kanalima na društvenim mrežama redovito ima sjajnih akcija s popustima kojima vas želimo uvijek iznova iznenaditi.
Kodova kupona trenutačno nažalost nema u tvrtki Wickey.
View all
Otprema i isporuka
Kako se isporučuju proizvodi tvrtke Wickey?
Naše igračke za van dostavljamo putem špedicije. Manji pribor za igru i pribor šaljemo putem službe za dostavu paketa.
S kojim špedicijama odnosno službama za dostavu paketa tvrtka Wickey surađuje?
Budući da putem svojih Wickey trgovina u zemljama isporučujemo u gotovo cijelu Europu, surađujemo s velikim brojem špedicija. Za manje pakete surađujemo sa službama DHL, GLS, DPD ili UPS.
Kako su zapakirani uređaji za van tvrtke Wickey?
Najprije sigurnost – naš moto prilikom pakiranja! Našu ćete robu primiti na siguran način, robusno i solidno zapakiranu, u paketu ili na paleti sa zaštitnom folijom. Veće pakete, kao npr. dječja igrališta ili ljuljačke, isporučit će vam špediter jednako sigurno besplatno do ruba pločnika.
Na što moram pripaziti i što trebam provjeriti pri dostavi svoje robe?
Usprkos pouzdanosti naših partnera ponekad nije moguće izbjeći eventualne štete pri isporuci. Zabilježite štetu uočljivu na prvi pogled na teretnom listu dostavljača. Unatoč tomu molimo vas da prihvatite robu i provjerite jesu li svi dijelovi poslani i je li roba neoštećena. Ako nečime niste zadovoljni, javite se našoj službi za kupce putem obrasca za kontakt navodeći kao predmet „Garancija – jamstvo”. Pobrinut ćemo se za zamjenu u najkraćem mogućem roku.
Dostavlja li se više naručenih proizvoda Wickey iz jedne narudžbe zajedno?
Načelno vrijedi: jedna narudžba, jedna isporuka! Osim ako ste tako marljivo kupovali da jednostavno ne stane sve u paket. Ovisno o situaciji i novčanom iznosu, i naši se dječji kreveti i sitna dječja igrališta šalju u više paketa.
Hoće li mi vozač špediterskog poduzeća pomoći nositi Wickey igračku za van na moje zemljište?
Nažalost to nije moguće iz organizacijskih razloga. Roba se isporučuje besplatno do ruba pločnika – i tada vi preuzimate.
Postoji li mogućnost da se vrijeme isporuke iznenada još promijeni u špediterskom poduzeću?
Ako morate neočekivano pomaknuti navedeni termin isporuke, dovoljno je da nas nazovete na broj telefona +38 (0)517707267. No zbog toga mogu eventualno nastati troškovi skladištenja i dodatni troškovi u špediterskom poduzeću koje ćete, uz ograničenje i ovisno o situaciji, možda vi snositi. Za više informacija obratite se putem telefona našoj službi za kupce.
Kako da postupim ako prilikom isporuke nisam kod kuće?
Molimo da izbjegavate tu situaciju što je moguće više da bi rashod i eventualni dodatni troškovi za sve uključene strane bili što je moguće niži. Ako nikako ne možete zadržati termin, uskačemo mi: špeditersko poduzeće u svakom slučaju dolazi k nama i mi ponovo k vama da bismo ugovorili novi termin isporuke. Osim toga, rado ćemo preuzeti nastale troškove isporuke za vas pri špediterskim isporukama i narudžbama u vrijednosti robe od 375 kuna prilikom prve dostave. Ako bi doduše bila potrebna druga dostava, provjerit ćemo sa špediterskim poduzećem koliko bi iznosili dodatni troškovi koje ćemo uz ograničenje morati vama obračunati.
Može li se narudžba preuzeti na licu mjesta?
Iako bismo rado osobno pozdravili svakog našeg kupca, preuzimanje na licu mjesta nije nažalost moguće iz organizacijskih razloga.
Može li se moja narudžba isporučiti u stanici za preuzimanje paketa?
To načelno nažalost nije moguće. Ali možete naravno kao mjesto isporuke izabrati adresu na kojoj će osoba od vašeg povjerenja preuzeti robu za vas.
View all
Povrat
Kako trebam postupiti ako želim vratiti proizvod?
Ako se u slučaju proizvoda koje vraćate radi o špediterskom artiklu, mi ćemo zajedno s vama koordinirati termin preuzimanja za špeditersko poduzeće te ćemo snositi sve troškove vraćanja pošiljke. Ako se naprotiv radi o manjim paketima, molimo vas da ih vlastoručno vratite dostavljaču paketa po vašem izboru. Savjet: uvijek odaberite istog dostavljača paketa koji je bio nadležan za dostavu vaše robe. To je u pravilu najjeftinija varijanta. Za brz i nesmetan proces, preporučujemo da koristite naš obrazac za povrat. Međutim, ovaj postupak nije obavezan.
Koliko imam vremena za reklamaciju proizvoda?
Ne postoji temeljni rok za reklamaciju. Za naše drvene dijelove pružamo jamstvo u trajanju od 10 godina, a za dijelove pribora 2 godine. To ne dovodi u pitanje zakonske propise. Ostale informacije pronaći ćete u našoj Pouci o odustajanju.
Kako trebam postupiti ako je moja narudžba isporučena nekompletna ili oštećena?
Usprkos pouzdanosti naših partnera ponekad nije moguće izbjeći eventualne greške pri isporuci. Zabilježite štetu uočljivu na prvi pogled na teretnom listu dostavljača. Molimo vas da unatoč tomu primite robu i pomoću uputa za izradu ispitate je li roba kompletna i neoštećena te da dokumentirate eventualne štete pomoću fotografija. Potom nas kontaktirajte putem našeg obrasca za kontakt i pošaljite nam cijeli popis dotičnih sastavnih dijelova, uključujući fotografije. Duže vrijeme čekanja može se izbjeći samo ako je popis dotičnih sastavnih dijelova potpun. Javit ćemo se u najkraćem mogućem roku s odgovarajućim prijedlogom za rješenje.
Kako trebam postupiti ako želim zamijeniti proizvod?
Artikal je moguće zamijeniti i putem obrasca za povrat. Unesite svoju e-mail adresu i broj narudžbe te slijedite upute. Naša služba za korisnike će vas odmah kontaktirati kako bismo razgovarali o tome kako dalje.
Kako ću dobiti svoj novac natrag?
Povrat novca ovisi o odabranom načinu plaćanja. Ako se svoju narudžbu platili predujmom, pošaljite nam podatke svog računa da bismo mogli provesti povrat sredstava. Ako ste naručili putem PayPala, kreditne kartice ili Amazona, vaši podaci o plaćanju već su pohranjeni i ne trebamo druge podatke da bismo vam vratili novce. Osim toga, imajte u vidu da povrat novca može trajati do 14 dana.
Potvrđuje li Wickey primitak mog povrata?
Čim smo zaprimili povrat vaše robe, dobit ćete od nas poruku e-pošte kojom potvrđujemo primitak povrata vaše robe.
Mogu li sam odabrati špeditersko poduzeće za povrat Wickey igračke za van?
Nažalost iz logističkih vam razloga ne možemo ponuditi mogućnost odabira ovlaštenog špediterskog poduzeća. Ni mi nismo u mogućnosti prenositi informacije špediterskom poduzeću je oni često pri isporuci surađuju s kooperantima.
Mogu li odbiti prihvatiti Wickey igračke za van u slučaju jakog oštećenja?
Usprkos pouzdanosti naših partnera ponekad nije moguće izbjeći eventualne štete pri isporuci. Zabilježite štetu uočljivu na prvi pogled na teretnom listu dostavljača. Unatoč tomu molimo vas da prihvatite robu i provjerite jesu li svi dijelovi poslani i je li roba oštećena. Zatim se putem obrasca za kontakt javite našoj službi za kupce. Pobrinut ćemo se za zamjenu u najkraćem mogućem roku.
View all
Izrada i sigurnost
Gdje mogu pronaći upute za montažu za svoju Wickey igračku za van?
Upute za izradu bit će vam poslane zajedno s narudžbom u priloženoj vrećici za vijke. Ako upute unatoč očekivanju ne bi bile sadržane, javite se našoj službi za kupce putem obrasca za kontakt. Poslat ćemo vam ih u najkraćem mogućem roku.
Koliko vremena moram predvidjeti za izradu igračke za van?
Prema iskustvu uz još nečiju pomoć i zahvaljujući detaljnim uputama za montažu izrada uspijeva sasvim brzo: grubo izračunato i ovisno o vašoj vještini te pripremi svih alata za naša najmanja dječja igrališta bez betoniranja potrebno vam je 6 do 8 radnih sati. Za najveće dječje igralište preporučujemo da angažirate dva pomagača. U tom biste slučaju trebali biti gotovi za 10 do 12 radnih sati. A kada su vaši prijatelji već tu, nakon odrađenog posla mogu odmah i ostati na zajedničkom svečanom otvorenju.
Koji su mi materijali potrebni za izradu?
Daske i stupovi su ispiljeni i potrebno ih je samo izbrusiti na rubovima da bi se izbjeglo stvaranje špranja. Potreban vijčani materijal, uključujući pokrivne kapice, isto je sadržan u isporuci. Za montažu vam je potreban sljedeći alat: Bežični odvijač Vodena vaga Gumeni čekić Kutnik Komplet nasadnih ključeva Savjeti:
pripazite da prilikom pričvršćivanja isporučenih vijaka koristite odgovarajuće veličine bita da biste izbjegli prijevremenu hrđu i oštećenja.
Kada da organiziram servis za izradu?
Prije nego li se obratite servisu za izradu, provjerite je li vaša narudžba isporučena u cijelosti i bez nedostataka. Time se štedi na trudu, vremenu i troškovima, a vaši se pomagači mogu opušteno primiti posla.
Može li se igračka za van izraditi drugačije od onoga kako je opisano?
Dobrobit vaše djece koja se igraju i njihova sigurnost za roditelje, ali i nas uvijek su na prvom mjestu. Iz tog razloga preporučujemo da naša dječja igrališta izradite kako je prikazano u našim uputama za montažu. Iako su gotovo sva naša dječja igrališta tako konstruirana i oblikovana da se mogu izraditi i obrnuto, izradom prema uputama za montažu izbjegavaju se opasna mjesta. 
Kako montiram priključak za vodu na svoj tobogan?
Ako ste se odlučili za igralište s valovitim toboganom s priključkom za vodu, za montažu vam je potrebno svrdlo promjera od 4 mm i minimalne dužine od 5 cm. Osim toga, potreban vam je brusni papir da biste njime izgladili višak brušenja koji nastaje na gornjoj strani tobogana. Za priključak vam je potrebno crijevo od pola inča i obujmica za crijevo radi osiguranja. Pozor: imajte u vidu da naši valoviti tobogani od 175 cm, 220 cm i 300 cm sadrže priključak za vodu. Na stražnjoj strani tobogana nalazi se naprava kojom se obilježava mjesto priključka za vodu. Uvedite svrdlo odozgo kroz rupicu i započnite bušiti rupu. Nastali oštri bridovi mogu se ukloniti postavljanjem vrha glave bušilice. Preostale krhotine mogu se oprezno ostrugati finim brusnim papirom. Savjet: nemojte previše pritiskati prilikom brušenja brusnim papirom da biste izbjegli ogrebotine na toboganu. Potom zavijčajte crijevo od pola inča na priključnu cijev i pričvrstite ga obujmicom. Zabava na vodi već može započeti!
Kakva svojstva mora imati tlo da bi igračka za van mogla sigurno stajati?
Najbolje je da svoju Wickey igračku za van postavite na ravnu površinu. Za to su vrlo prikladne travnate ili pjeskovite površine s dovoljno prostora oko konstrukcije. Za čvršća tla preporučuje se oblaganje antistres podlogama.
Trebam li igračku van pričvrstiti u tlo?
Čak i kad vaša igračka za van djeluje stabilno i sigurno: da biste zajamčili sigurnost svoje djece, preporučujemo da svaku igračku za van usidrite u tlo. Tim ćete usidrenjem samo dodatno poboljšati stabilnost tornja ili ljuljačke! Sva je sidra potrebno zavijčati sa stupovima tornja za penjanje i ona se, ovisno o tome koju ste vrstu sidra odabrali, ne vide izvana. Općenito preporučujemo da se svaki stup igrališta za postavljanje u tlo usidri u tlu. Ljestve i zidove za penjanje trebali biste isto tako pričvrstiti pomoću dva sidara po komadu. Ostale informacije možete pronaći u dotičnom opisu proizvoda. Savjet: naša kutna sidra savršeno su prikladna za svaki toranj.
Koja sidra trebam koristiti i jesu li ona priložena uz igračku za van?
Sidra morate naručiti zasebno uz svoju igračku za van. Pogledajte malo na stranicu proizvoda svog proizvoda: tamo preporučujemo koju vrstu i koliko sidara trebate koristiti za svoje igralište. finger-swipe Premjesti stol Kutno sidro
Wickey SolidLock
Podna sidra
Wickey SimpleLock
Podna sidra
Wickey QuickLock
Stupovi četverokutnog profila
i kose ljestve
check check check Stupovi za ljuljačku check check times Okrugli stupovi times check check Serija Flyer/Tiny check check times Serija Smart/Prime check check times Rahlo pješčano tlo
(uvijek zabetonirati)
check check check Čvrsto kameno tlo check check times Savjeti za montažu Jednostavna montaža* Betoniranje Jednostavna montaža* Betoniranje Najjednostavnija montaža Uvrtanje ili betoniranje Stabilnost Stabilno i sigurno (Premium) Stabilno i sigurno (Premium) Stabilno i sigurno (Standard) *Preporuka: montaža na unutarnjoj strani, sidra izvana nisu vidljiva
Je li mi za izradu dječjeg igrališta potreban plan temelja?
Plan temelja nije nužan jer se igračka za van najprije u potpunosti izradi i potom ubetonira na svoje finalno mjesto. Ostale informacije o izradi temeljne konstrukcije pronaći ćete pod pitanjem: "Kako se provodi izrada temeljne konstrukcije i betoniranje sidara?" .
View all
Augmented Reality
Što je proširena stvarnost (AR)?
Da bismo vam olakšali pretraživanje vašeg dječjeg igrališta iz snova, nudimo vam funkciju proširene stvarnosti. Proširena stvarnost (skraćeno eng.: AR, augmented reality) podrazumijeva računalno podržavanje opažanja stvarnosti prošireno virtualnim elementima. U slučaju AR funkcije tvrtke Wickey to znači sljedeće: pružamo vam mogućnost da pomoću svog pametnog telefona još prije kupnje integrirate naša dječja igrališta prema navedenim dimenzijama u svoj vrt. Na taj način možete unaprijed odlučiti koje je dječje igralište najprikladnije za vaš vrt ili možete odrediti optimalnu lokaciju.
Kako funkcionira funkcija proširene stvarnosti putem mog mobilnog telefona?
Verzija pametnog telefona: Kliknite poveznicu: "Prikaži u vrtu" Projicirajte dječje igralište u stvarnoj 3D veličini u vrt!
Funkcija proširene stvarnosti automatski se otvara na vašem pametnom telefonu. Taj postupak može trajati nekoliko sekundi. Smjestite željeno dječje igralište u svoj vrt. Da biste to učinili, morate samo pomicati svoj mobitel na željenom mjestu naprijed-nazad. Važno: potrebno vam je dovoljno mjesta da biste smjestili dječje igralište u punoj veličini. Dječje igralište možete prema svojim željama pomicati i/ili okretati.
Kako funkcionira funkcija proširene stvarnosti putem moje radne površine?
Verzija radne površine: Kliknite poveznicu: "Prikaži u vrtu" Projicirajte dječje igralište u stvarnoj 3D veličini u vrt!
Projicirajte dječje igralište u stvarnoj 3D veličini u vrt! Smjestite željeno dječje igralište u svoj vrt. Da biste to učinili, morate samo pomicati svoj mobitel na željenom mjestu naprijed-nazad. Važno: potrebno vam je dovoljno mjesta da biste smjestili dječje igralište u punoj veličini. Dječje igralište možete prema svojim željama pomicati i/ili okretati.
Koja dječja igrališta mogu pogledati uz pomoć funkcije proširene stvarnosti u svom vrtu?
Sva dječja igrališta s AR funkcijom pronaći ćete ovdje.
Koji pametni telefoni podržavaju funkciju proširene stvarnosti?
Popis kompatibilnih uređaja možete pronaći ovdje. Vrlo nam je žao ako vaš pametni telefon nije na popisu. Neprestano radimo na tome da proširimo popis..
View all
Kvaliteta i jamstvo
Koliko godina jamstva dobivam za Wickey igračke za van?
Zato što imamo puno povjerenje u svoje proizvode, pružamo 10 godina jamstva* na drvene dijelove pri istovremenoj kupnji naših sidara iz vlastite proizvodnje. U svakom drugom slučaju vrijedi zakonsko jamstvo. * Izdano jamstvo vrijedi za sve drvene dijelove ako se sidra, koje smo proizveli, kupe istovremeno. U svakom drugom slučaju vrijedi dvogodišnje zakonsko jamstvo. Daljnje informacije o opsegu jamstva i ostvarivanju prava na jamstvo pronaći ćete u našem Jamstvenom listu.
Od kojeg trenutka počinje teći jamstveni rok?
Jamstveni rok počinje teći po primitku robe. Zakonska prava potrošača (jamstvena prava te pravo odustajanja) nisu ograničena jamstvom.
Kada postoji jamstveni slučaj?
Sadržaj jamstva obuhvaća jamstvo postojanosti za sve drvene dijelove kupljenog proizvoda. To jamstvo vrijedi samo ako je pri kupnji proizvoda zajedno s njime kupljeno i barem jedno sidro iz naše vlastite proizvodnje. Ako to nije slučaj, kupac po isteku zakonskog jamstva nema prava na daljnje jamstvene zahtjeve za oštećene drvene dijelove.
Jamstveni slučaj ne postoji ni ako je sam kupac ili neka treća osoba prouzročila grešku na drvenim dijelovima pogrešnom montažom ili ako su grešku na oštećenju drvenih dijelova uslijed nestručnog korištenja ili čuvanja prouzročili sam kupac ili neka treća osoba. Nadalje, jamstvom nisu pokrivene štete nastale uslijed vandalizma samog kupca ili treće osobe, štete zbog svojstava tipičnih za drvo ili štete uvjetovane vremenskim prilikama.
View all
Informacije o drvu
Koje drvo koristi tvrtka Wickey?
Impregnirano drvo bora ili smreke tvrtke Wickey potječe iz prirodnog i održivog uzgoja te se ističe posebnom dugovječnošću u vanjskom prostoru. Ono našim proizvodima daje čvrsto uporište koje jamči opuštenu i sigurnu igru.
Jesu li pukotine, rupe i zelene mrlje na drvu neškodljive?
Drvo je prirodni proizvod i nijedno stablo nije nalik drugom. Male pukotine ili rupe stoga su posve uobičajene. Prema DIN normi 4074 pukotine na manje od jedne četvrtine dužine odnosno debljine stupaca ne narušavaju statiku drva – sasvim suprotno, one čak dokazuju da drvo još radi!
Zašto se volumen drva mijenja?
Pri posebno vlažnim ili suhim uvjetima skladištenja može se dogoditi da se drvo malo širi ili skuplja. To nije samo neškodljivo, već je i dobro jer drvo tako optimalno može izdržati vremenske i okolišne uvjete.
Moja igračka za van ima na mnogim mjestima bijele/zelene mrlje. Je li to plijesan?
Ako vaš proizvod tvrtke Wickey na malim mjestima sadrži bijele ili zelene mrlje, to nije razlog za zabrinutost: može se dogoditi da se soli iz drva i impregnacije skupljaju na površini i izlaze van. Te mrlje možete mirno ignorirati. Ako vas to ipak smeta, dotična mjesta možete jednostavno malo pobrusiti.
Što je drvo impregnirano u tlačnoj posudi?
Naše je drvo namijenjeno za dugogodišnji užitak u igri, a da bi to bilo zajamčeno, ono se konzervira. Zato ga impregniramo postupkom u tlačnoj posudi. Pritom se zaštitne soli pod visokim tlakom utiskuju u drvo. Time se drvo trajno zaštićuje od insekata, gljivica, plijesni te stalnog kontakta sa zemljom i vodom.
Je li normalno da je drvo vlažno?
Općenito vlaga nije razlog za zabrinutost: iz iskustva znamo da može potrajati neko vrijeme dok vlaga, koja je nastala tijekom postupka impregnacije, u cijelosti ne nestane iz drva. Stoga raspakirajte drvo nakon dostave i ostavite ga minimalno dva dana da se suši. Izbušite rupe prije uvrtanja vijaka. Time ćete minimalizirati rizik od oštećivanja legure vijaka.
Trebam li premazivati svoje dječje igralište i koja je lazura za to najpogodnija?
Naše drvo nije potrebno posebno premazivati ili lakirati. Postupkom impregnacije otpornim na vremenske uvjete u tlačnom kotlu drvo je na najbolji način zaštićeno od vjetra i vremenskih prilika. Ako ipak želite nanijeti zaštitnu lazuru, drvo naravno možete dodatno obraditi posebnom trajnom zaštitnom bojom ili lazurom, koje su certificirane prema normi DIN EN 71 Dio 3. Te su lazure neškodljive za djecu i okoliš.
Smijem li premazati ili lakirati igračku za van?
Ako želite malo osvježiti ili promijeniti svoje igralište, naravno da to možete učiniti! No da biste sačuvali svoje pravo na jamstveni zahtjev, morate ipak imati u vidu sljedeće: za očuvanje kvalitete i dugovječnost drva koristite samo lazure otvorenih pora i boje za trajnu zaštitu, koje su certificirane prema normi DIN EN 71 Dio 3. Te su boje neškodljive za vaše dijete i ispitana je tolerancija djece na te boje.
Savjet: prije premazivanja pobrusite drvo brusnim papirom. Boje ne prianjaju samo bolje na grubu površinu, već isto tako uklanjanju i eventualna onečišćenja na površini drva.
Kako mogu ukloniti zelene mrlje?
Zbog impregniranja našeg drva u postupku tlačnim kotlom i uslijed stalnog rada drva može se dogoditi da na malim mjestima izlazi nešto soli. To možete sasvim lako pobrusiti ili jednostavno ostaviti ako vas ne smeta.
Što mogu učiniti protiv bubrenja i skupljanja drvene igračke za van?
Ako je drvo vlažno ili se dugo skladišti, može se dogoditi da ono malo promijeni svoj volumen. Da biste to izbjegli, trebate ga osušiti i ne smijete ga predugo skladištiti. Osim toga, ne želite ostaviti svoju djecu da čekaju svoju posve novu igračku za van tvrtke Wickey, zar ne?
View all

Loading...

Usporedi Products

chevron-right