Uštedi na našem SPRING SALE

Otprema i isporuka

minus-circle plus-circle Kako se isporučuju proizvodi tvrtke Wickey?

Naše igračke za van dostavljamo putem špedicije. Manji pribor za igru i pribor šaljemo putem službe za dostavu paketa.

minus-circle plus-circle S kojim špedicijama odnosno službama za dostavu paketa tvrtka Wickey surađuje?

Budući da putem svojih Wickey trgovina u zemljama isporučujemo u gotovo cijelu Europu, surađujemo s velikim brojem špedicija. Za manje pakete surađujemo sa službama DHL, GLS, DPD ili UPS.

minus-circle plus-circle Kako su zapakirani uređaji za van tvrtke Wickey?

Najprije sigurnost – naš moto prilikom pakiranja! Našu ćete robu primiti na siguran način, robusno i solidno zapakiranu, u paketu ili na paleti sa zaštitnom folijom. Veće pakete, kao npr. dječja igrališta ili ljuljačke, isporučit će vam špediter jednako sigurno besplatno do ruba pločnika.

minus-circle plus-circle Na što moram pripaziti i što trebam provjeriti pri dostavi svoje robe?

Usprkos pouzdanosti naših partnera ponekad nije moguće izbjeći eventualne štete pri isporuci. Zabilježite štetu uočljivu na prvi pogled na teretnom listu dostavljača. Unatoč tomu molimo vas da prihvatite robu i provjerite jesu li svi dijelovi poslani i je li roba neoštećena. Ako nečime niste zadovoljni, javite se našoj službi za kupce putem obrasca za kontakt navodeći kao predmet „Garancija – jamstvo”. Pobrinut ćemo se za zamjenu u najkraćem mogućem roku.

minus-circle plus-circle Dostavlja li se više naručenih proizvoda Wickey iz jedne narudžbe zajedno?

Načelno vrijedi: jedna narudžba, jedna isporuka! Osim ako ste tako marljivo kupovali da jednostavno ne stane sve u paket. Ovisno o situaciji i novčanom iznosu, i naši se dječji kreveti i sitna dječja igrališta šalju u više paketa.

minus-circle plus-circle Hoće li mi vozač špediterskog poduzeća pomoći nositi Wickey igračku za van na moje zemljište?

Nažalost to nije moguće iz organizacijskih razloga. Roba se isporučuje besplatno do ruba pločnika – i tada vi preuzimate.

minus-circle plus-circle Postoji li mogućnost da se vrijeme isporuke iznenada još promijeni u špediterskom poduzeću?

Ako morate neočekivano pomaknuti navedeni termin isporuke, dovoljno je da nas nazovete na broj telefona +38 (0)517707267. No zbog toga mogu eventualno nastati troškovi skladištenja i dodatni troškovi u špediterskom poduzeću koje ćete, uz ograničenje i ovisno o situaciji, možda vi snositi. Za više informacija obratite se putem telefona našoj službi za kupce.

minus-circle plus-circle Kako da postupim ako prilikom isporuke nisam kod kuće?

Molimo da izbjegavate tu situaciju što je moguće više da bi rashod i eventualni dodatni troškovi za sve uključene strane bili što je moguće niži. Ako nikako ne možete zadržati termin, uskačemo mi: špeditersko poduzeće u svakom slučaju dolazi k nama i mi ponovo k vama da bismo ugovorili novi termin isporuke.

Osim toga, rado ćemo preuzeti nastale troškove isporuke za vas pri špediterskim isporukama i narudžbama u vrijednosti robe od 375 kuna prilikom prve dostave. Ako bi doduše bila potrebna druga dostava, provjerit ćemo sa špediterskim poduzećem koliko bi iznosili dodatni troškovi koje ćemo uz ograničenje morati vama obračunati.

minus-circle plus-circle Može li se narudžba preuzeti na licu mjesta?

Iako bismo rado osobno pozdravili svakog našeg kupca, preuzimanje na licu mjesta nije nažalost moguće iz organizacijskih razloga.

minus-circle plus-circle Može li se moja narudžba isporučiti u stanici za preuzimanje paketa?

To načelno nažalost nije moguće. Ali možete naravno kao mjesto isporuke izabrati adresu na kojoj će osoba od vašeg povjerenja preuzeti robu za vas.

minus-circle plus-circle Postoji li u tvrtki Wickey i ekspresna otprema?

Nažalost to nije moguće iz organizacijskih razloga. Ali unatoč tomu pokušavamo vam dostaviti naručenu robu najbržim putem.

minus-circle plus-circle Mogu li za isporuku navesti željeni termin?

Imate mogućnost ugovoriti dan isporuke zajedno sa špediterskim poduzećem. No točan termin isporuke morao bi ipak uslijediti najkasnije tri dana nakon stupanja u kontakt sa špediterskim poduzećem. U protivnom mogu nastati troškovi skladištenja i dodatni troškovi koje ćemo uz ograničenje i ovisno o situaciji morati vama zaračunati.

minus-circle plus-circle Isporučuje li Wickey i u inozemstvo?

Naravno – svoje uređaje za van nudimo u mnogim europskim zemljama. Imajte stoga na umu da isporuka u vašu zemlju / na vaš otok može uslijediti samo nakon narudžbe u odgovarajućoj Wickey trgovini u pripadnoj zemlji. Ako pronađete svoju zemlju na popisu naših trgovina, isporuci ništa više ne stoji na putu. Dodatne informacije o područjima isporuke tih trgovina možete pronaći ovdje: narudžba i isporuka.

minus-circle plus-circle Kojim se danima roba ne isporučuje?

Subotom i nedjeljom naši špediteri uživaju u svom zasluženom vikendu – vjerojatno i vi?

minus-circle plus-circle Koliko iznose troškovi otpreme?

Za isporuku vrijednosti robe u iznosu od € 50,00 isporuka je bez troškova otpreme! Iznimna pravila vrijede za otoke i teško dostupna područja. Ostale informacije pronaći ćete ovdje: narudžba i isporuka.

minus-circle plus-circle Moram li platiti dodatak za isporuke na otok?

Osjećaj neprestanog godišnjeg odmora mora imati neku kvaku: da, za to se plaćaju dodaci. Jednostavno ih potražite u našoj trgovini za svoju zemlju / svoj otok.

minus-circle plus-circle Postoji li mogućnost uvida u status moje narudžbe?

Uvijek vas držimo u toku u pogledu statusa vaše narudžbe i zato vam pružamo sve informacije o cjelokupnom procesu narudžbe i isporuke. Zato ćete po primitku plaćanja, čim je vaša narudžba pripremljena za slanje i napusti naše skladište, dobiti odgovarajuću poruku e-pošte s daljnjim informacijama.

Ako je vaša narudžba vezana uz isporuku putem špediterskog poduzeća, špediter će potom s vama stupiti u kontakt da biste ugovorili termin isporuke.
U slučaju slanja paketa nakon otpreme robe primit ćete vezu za praćenje dotičnog dostavljača paketa na kojoj možete u svakom trenutku provjeriti status svoje isporuke.

minus-circle plus-circle S kojim vremenom isporuke mogu računati?

Prosječno trajanje isporuke proizvoda možete pronaći na dotičnoj stranici proizvoda. Tamo navedeni rok započinje teći uvijek po primitku plaćanja.

minus-circle plus-circle Povećava li se vrijeme isporuke ako naručim više proizvoda?

Ako ste naručili više proizvoda s različitim terminima isporuke, uvijek se možete orijentirati prema najduže navedenom vremenu isporuke. Osim toga, imajte u vidu da se vaša isporuka može sastojati od više paketa.

Loading...

Usporedi Products

chevron-right