Povrat
Ako se u slučaju proizvoda koje vraćate radi o špediterskom artiklu, mi ćemo zajedno s vama koordinirati termin preuzimanja za špeditersko poduzeće te ćemo snositi sve troškove vraćanja pošiljke.
Ako se naprotiv radi o manjim paketima, molimo vas da ih vlastoručno vratite dostavljaču paketa po vašem izboru.
Savjet: uvijek odaberite istog dostavljača paketa koji je bio nadležan za dostavu vaše robe. To je u pravilu najjeftinija varijanta.
Za brz i nesmetan proces, preporučujemo da koristite naš obrazac za povrat. Međutim, ovaj postupak nije obavezan.
Ne postoji temeljni rok za reklamaciju. Za naše drvene dijelove pružamo jamstvo u trajanju od 10 godina, a za dijelove pribora 2 godine. To ne dovodi u pitanje zakonske propise. Ostale informacije pronaći ćete u našoj Pouci o odustajanju.
Usprkos pouzdanosti naših partnera ponekad nije moguće izbjeći eventualne greške pri isporuci. Zabilježite štetu uočljivu na prvi pogled na teretnom listu dostavljača. Molimo vas da unatoč tomu primite robu i pomoću uputa za izradu ispitate je li roba kompletna i neoštećena te da dokumentirate eventualne štete pomoću fotografija.
Potom nas kontaktirajte putem našeg obrasca za kontakt i pošaljite nam cijeli popis dotičnih sastavnih dijelova, uključujući fotografije. Duže vrijeme čekanja može se izbjeći samo ako je popis dotičnih sastavnih dijelova potpun. Javit ćemo se u najkraćem mogućem roku s odgovarajućim prijedlogom za rješenje.
Artikal je moguće zamijeniti i putem obrasca za povrat. Unesite svoju e-mail adresu i broj narudžbe te slijedite upute. Naša služba za korisnike će vas odmah kontaktirati kako bismo razgovarali o tome kako dalje.
Povrat novca ovisi o odabranom načinu plaćanja. Ako se svoju narudžbu platili predujmom, pošaljite nam podatke svog računa da bismo mogli provesti povrat sredstava. Ako ste naručili putem PayPala, kreditne kartice ili Amazona, vaši podaci o plaćanju već su pohranjeni i ne trebamo druge podatke da bismo vam vratili novce. Osim toga, imajte u vidu da povrat novca može trajati do 14 dana.
Čim smo zaprimili povrat vaše robe, dobit ćete od nas poruku e-pošte kojom potvrđujemo primitak povrata vaše robe.
Nažalost iz logističkih vam razloga ne možemo ponuditi mogućnost odabira ovlaštenog špediterskog poduzeća. Ni mi nismo u mogućnosti prenositi informacije špediterskom poduzeću je oni često pri isporuci surađuju s kooperantima.
Usprkos pouzdanosti naših partnera ponekad nije moguće izbjeći eventualne štete pri isporuci. Zabilježite štetu uočljivu na prvi pogled na teretnom listu dostavljača. Unatoč tomu molimo vas da prihvatite robu i provjerite jesu li svi dijelovi poslani i je li roba oštećena. Zatim se putem obrasca za kontakt javite našoj službi za kupce. Pobrinut ćemo se za zamjenu u najkraćem mogućem roku.